Svartglass

Dagens skratt: Telefonsamtalet med Linnea då vi smidde planer om hennes och Andrés halvårsdag. Det första vi planerade var att hon skulle bjuda honom på nån restaurang. Sen spann vi vidare på den idén och det slutade med att jag skulle ploppa ut under deras bord med min gitarr och sjunga I'll always love you för dem. Sen skulle Kenny också komma. Sen började vi bli lite elaka och då kom vi fram till att hon skulle lämna honom där och tillbringa kvällen med mig istället. Och så säger Linnea galet skrattandes "Emma, kan vi inte göra så med nästa du blir tillsammans med men inte tycker om?". Hahaha! Så mycket har jag inte skrattat sen...

Igår faktiskt. Då var jag hemma hos Marre med henne och Nathalie. Vi började prata om glass och Nathalie fick det att urarta ganska rejält. Vi fick bilder framför oss om att Videocenter skulle sälja svartglass bakom disken för sjukt billiga slantar. Det var sjukt kul det med!

...Och alldeles säkert är detta bara kul för de som var där just då. Överflödigt inlägg med andra ord.



Kommentarer
Postat av: Anonym

puss.

2007-09-18 @ 00:55:43
Postat av: Anonym

puss på dig med, snygging ;)

2007-09-18 @ 11:38:49
Postat av: Linnea

AHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA, OOOOOOOOOOOOh Gud jag saknar dig kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-06 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0