date

jag har haft min forsta date har - med en het amerikansk tjej! jag som skulle halla mig borta fran den fronten vet inte riktigt vad jag sysslar med just nu. men det ar kul att det ar lite action, som karin sa vackert uttrycker det angaende sin egen date. men det ar ocksa positivt ur fler synvinklar.

      

julafton igar men det stora firandet ager egentligen rum har idag. oppnade paket i morse och en ovanlig kansla av bortskamdhet trangde sig pa. men om jag ska jamfora med vad barnen fick och inte vad jag vanligtvis far i julklapp sa kan jag lugnt utandas. men iallafall, jag fick en ipod nano, varldens mjukaste filt, massa produkter fran bath and body work, tre vegetariska kokbocker, en webkin, tva skivor, choklad, gosiga strumpor, en kopptermos och en vattenflaska. de basta julklapparna ar dock var nya sotnos, rody (hon ar en 9 veckor gammal hund som ar liten som ett marsvin) och var coola vita tradgroda, whity. ! att det sen snoade pa sjalvaste julafton var i sig en fin julklapp. antligen en vit julafton!

karin kom som sagt over och firade julafton med oss igar. det var sa himla trevligt och en sa lyckad kvall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0