kick me

Mitt rum ar en enda rora! Nar jag bodde i Barslov var det nastan alltid stokigt och likasa nar jag bodde hos pappa. Det konstiga var att jag anda stadade var  och varannan dag. Enligt mig berodde det pa att jag hade for mycket saker och for litet rum, vilket ocksa var sant. Men till saken hor att jag nu inte alls har mycket saker i jamforelse med hur mycket utrymme jag har, men rummet ar anda en enda fet rora! Utklippta annonser, godispapper eller liknande (jag har alltid atit mycket godis, men aldrig tranat sa mycket som jag gor nu, sa jag ligger pa plussidan - lugn!), klader, julklappsattribut, bocker, broshyrer, souvenirer etc, etc. Ni vet att man kommer ju till sjalvinsikt nar man ar har: kan val handa att jag ar nagot slarvig. (Men jag gillar det inte sa jag stadar snabbt igen... Och sa gar slarvet i sitt eget lilla kretslopp)

Var inne pa Wallmarts igar for att leta efter julklappar till min vardfamilj, nar jag kommer ut 40 minuter senare ar det snokaos! Marken och framfor allt min bil var heltackt av sno och att kora hem var en pest som varade i nastan en timme, vilket annars ar en 25 minuters trevlig bilstracka. Fick stanna inne resten av dan. Antagligen kommer ett nytt snokaos pa sondag, sa lararna tror att skolorna kommer att vara stangda pa mandag-inte en gang till!

Forresten, innan jag gick ut fran Wallmart 40 minuter senare sa sag jag en maskin precis vid utgangen dar man kan stoppa 50 cent och forsoka vinna ett gosedjur via en sandar klo som man maste styra och forsoka plocka upp nagot med. JAG VANN EN! Jag var lycklig som ett barn och visste inte vem jag skulle ringa eller vart jag skulle ta vagen. Men jag tog mig samman och insag att nehedu, sa kan man val inte bete sig.

Dock blev kidsen sa makta imponerade att jag inte behovde ha mer feed back an sa. Sa idag nar jag och Michael var och handlade sa testade jag igen och till min forvaning - JAG VANN IGEN! Hoho! Det var sa kul. Men beroendeframkallande. Jag maste se upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0