tolvslaget dar ar inte tolvslaget har

angaende dejten: jag har tappat rakningen pa hur manga ganger vi ar uppe i nu. setts alltsa. det basta med hela den har situationen ar att det ligger pa ett lagom-plan, det passar mig utmarkt. hon ar fortfarande skithet, v e r k l i g e n H E T! det ar inte sa tokigt om man bortser fran hur besvarligt det ar att dolja ett och annat for min vardfamilj. 

imorgon ar det nyarsafton och den ska firas i grannlandet i norrr-kanada! nagot annorlunda att se niagara fallen pa nyarsafton, men fan sa coolt! och roadtrip ar ju alltid roligt...

det gar inte en enda dag utan att jag tanker pa om jag ska stanna har langre eller inte. inte for att det ar en jobbig tanke i sig, men jag onskar att jag inte tankte sa mycket pa det. for jag har inga svar. det ar omojligt att ha det an.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0