Ensam i ett frammande hus

I gar var min kontaktperson, Shannon, har. Antligen fick jag en lista pa alla au pairer i mitt cluster! Men innan jag hann ta kontakt med nagon sjalv sa ringde en av de svenska tjejerna har, Karin, och pratade mer om Silver bay. Vi ska aka dit den 16 november och vara dar hela den helgen. Som au pair pa det har programmet maste vi lasa ett visst antal timmar pa universitet och fa ett visst antal credit. Men istallet for att lasa alla timmarna pa nagot universitet kan vi alltsa aka till tex silver bay. Sweet! Dar kommer vi att fa ga pa olika forelasningar med anknytning till landet pa nagot satt... Och dar kommer vara manga au pairer. Det ar trevligt!

Min familj ska aka till Buffalo idag och stanna dar hela helgen, vilket innebar att jag ar ensam hemma. Jag ska agera taxi at Olga som kommer hit och bara stannar over natten, for att sen aka hem till Mexico. Och sa ska jag traffa den dar Karin for att se vad hon ar for en prick. Jag ber for att hon ska vara lika trevlig som hon verkar.

Jag ska kopa ett par stovlar idag sa att jag och lillkiddy ska kunna fanga grodor lattare.

Kommentarer
Postat av: B.

sedär....det går uppåt, frammåt! ;)
puss

2007-10-12 @ 16:37:46
Postat av: emma

ja, jag hoppas det :)

2007-10-12 @ 19:03:23
Postat av: Jessica

usch´, jag blev ledsen av att läsa ditt förra inlägg - men det verkar gå framåt nu?
Hoppas på det, jag håller tummarna för dig här hemma. :)

2007-10-12 @ 19:18:28
Postat av: Emily

Glad att höra att du mår bättre! Min kompis som kommit hem visade bilder när hon också varit i silverbay. Bara fest och lekar inget plugg! Säkert ett bra val! Skriver lite mejl senare. Puss o kram raring

2007-10-13 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0