HEM? Ja, tack!

Jag vill hem!!!!!! Jag hatar att vara har!!!!!!!
Jag vill inte stanna for en minut... Det skulle inte vara kul att komma hem och behova ta ett trakigt jobb, men FAN, det har SUGER! Jag vill stoppa bomull i deras munnar och binda fast barnen pa varsin stol. Da kanske det skulle vara uthardligt. Men jag hatar det har! Jag ar sa ledsen... Jag vet inte vad jag ska gora. Klockan ar nio har nu (03:00 hemma) och jag kan inte ringa nagon. Fatta vad det suger! Nar jag har slutat for dagen och vill prata med mina lovelies kan jag inte det... Nej, for ni sover!!!! KUL!

Detta ar fan och mig ingen kulturchock, det har ar bara en total javla frontalkrock!


Oh, glomde nastan: de har tagit i sonder min kamera ocksa! Yeah, I reallly like this place!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

det kanske är asjobbigt nu, men du vet den första veckan testar barnen dig mer än du kan ana. ställ ner foten för man får faktiskt vara lite strängare med barnen än vad man tror att man får. jag hoppas att du får det lättare snart. kram!

2007-10-10 @ 07:39:55
URL: http://isaksdotter.blogg.se
Postat av: emma

tack, ida! du ar sa bra! kram

2007-10-10 @ 15:20:30
Postat av: Agneta

Hej Emma!
Stackars dig! Men vem har inbillat dig att barn är söta och snälla? Det kan inte vara jag- jag har ju två!!! Skämt å sido deär två darlingarnanär de vill.
Jag kan tänka mig att det är så ensamt, men du är en stark tjej, Emma och kommer att klara det. Du kommer att lära känna dig själv bättre, vad som är viktigt och värdefullt för dig. Keep on fighting!
Kram från Agneta

2007-10-10 @ 20:35:37
Postat av: Linnea

AWWW Emma! Jag tycker jätte synd om dig! Hoppas det snart blir bättre! Saknar dig jätte mycket, men det hjälper väl inte dig något:). Jag måste skriva något som peppar dig, men jag kan inte komma
på något nu. Har varit och spelat innebandy, det var inte så kul. Så här hemma är det inte mycket bättre än vad det är där du är. Skriver snart igen!

Puss kram

2007-10-10 @ 23:06:37
Postat av: emma

Familjen Espling,
ni ar det finaste som finns! Sa himla sota ni ar! Tack sa mycket for allt pepptalk! Det ar vart jattemycket, sa jag ar valdigt glad for det. Jag kanner mig fortfarande nedstamd men det ar anda lite battre. Hoppas att det ar bra med dig, linnea! Jag ringer kanske dig imorgon! Pusskram vannen

2007-10-10 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0