Lars fyller tomrum

Jag ar sa sugen pa att ga ut och festa! Eller, jag hade kunnat noja med mig att sitta pa ratt stalle med en kall ol i handen. Istallet frossar jag i amerikanska onyttigheter (visste ni att au pairer i genomsnitt gar upp 22 kg under deras vistelse har!!!!) och lyssnar pa Lars Winnerbacks nya skiva. Hogt och ljuvligt. Jag gillar det har. Nu ar det perfekt. Nar ingen ar hemma.
Men det har anda flutit pa ganska bra idag, jag fick bara skicka upp lillkiddy till rummet en gang idag. Och jag har inte varit ledsen. Jag hoppas sa att detta ar borjan pa en battre period.

Nu borjar jag ocksa trivas i min nya, lite kortare frisyr. Riktigt mycket faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

man brukar alltid trivas efter ett tag :)

2007-10-13 @ 18:28:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej emmis!

Du jag fattar inte!!!! Varför får inte du följa med i helgen ditt de skulle???? Och sen så lova du att vi kunde prata på msn och i tele och du sa att du skulle skriva din adress och nummer i ett mail men det har du inte gjort!!!!!! Det känns som du är på andra sidan jordklotet!!!!

Och Det VÄRSTA är att du e det!!!!!!!!!!!!

Pussis

Linnis

2007-10-14 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0