NY

Jag ar i New York nu, pa utbildning innan vi aker vidare till vara familjer. Jag har traffat nagra tjejer fran sverige, en tjej fran danmark och en tjej fran kanada som ar jattetrevliga! de gor att vistelsen blir bra.
den ena svenska tjejen ar sa sjukt lik en som heter ida som jag mailar med. jag trodde nastan att det var hon trots att jag vet att hon ar i sthlm.



Det ar markligt hur stark man blir nar man utsatter sig for nagot sant har.

Jag tackar hjartligast for alla fina presenter jag fick med mig fran mina vanner. Det kommer att gora mitt kommande rum mer personligt. Ni ar fina!

Kommentarer
Postat av: ida

say what? någon som är lik mig? haha, det brukar oftast finnas människor som är lika mig. jag vill se bildbevis ;)

2007-10-03 @ 01:13:29
URL: http://isaksdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0