Sotnosar

Vilka sotnosar ni ar som har skrivit sa manga fina kommentarer! Det varmde mitt hjarta. Kan beratta att min IP-telefon fungerar nu. Sa nu kan den som vill och har mitt telefonnummer ringa mig. Men snalla, tank pa att det ar 6 timmars tidsskillnad (sa att ni inte ringer mitt i natten). Jag har nagra timmar mitt pa dagen i morgon da jag ar ledig, sa da ska jag forsoka ringa nara samtal... Linnea-darling, du ar forst pa den listan.

Jag gillar barnen var for sig. De ar otroligt smarta och sota. Men tillsammans ar de sana djavular! De ska bara braka med varandra hela tiden och sa tjurar de och gnaller och ar allmant jobbiga... Sager jag efter forsta dan. Oh my Godness (som flickan skulle sagt). Hon ar sa himla rolig! Pojken gillar bara att fanga grodor. Och han ar valdigt serios med det. Man ska vara knapptyst och sa ska man saga rabbit, rabbit, rabbit...osv atta ganger. Pga grodhysterin har mamman en 24-timmars-regel som innebar att han bara far ha grodorna ett dygn, sen far han fanga en ny stackare att ha i ett dygn.

Hela kvallen idag har jag suttit pa Internet och forsokt hitta saker att gora pa min fritid. I helgen ska familjen aka till Buffalo och jag ar ensam hemma. Jag har bestamt mig for att aka in till Rochester och ga pa en "Gay and lesbian movie festival". Dar skulle vara nagon fest pa lordagen ocksa men jag vet inte om jag far ga in, det ar ju 21 som ar aldersgransen har. Men jag mailade faktiskt dem och fragade vilken aldersgrans det var som gallde. Sa an lever hoppet.
Annars hittade jag nagra stallen som jag kan tanka mig att volontarjobba pa och sa hittade jag en hikingclub. Den ligger nara mig, sa det ar ju positivt. Vara ute och ga i naturen med en lunchbox... Visst later det fantastiskt!

Shannon, min kontaktperson har, kommer till vart hus pa torsdag for att prata lite. Jag hoppas att hon kan ge mig fler tips pa saker att gora. Annars far jag halla ut till den 19 oktober da jag ska ga pa min forsta traff med de andra au pairerna.

Jag gillar Pongo, han lag i min sang innan. Det ar den sangkamraten jag ska ha for ett ar framover. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0