Victor

Igar kvall kom jag fram till familjen efter att ha vantat pa mitt flyg i fyra timmar pa flygplatsen. Det var en lang och jobbig vantan. Jag har haft stora problem med att ringa fran telefonerna, forst pa hotellet vi bodde pa i NY och sen fran flygplatsen. Igar odslade jag massa dollar pa att forsoka ringa till Kotti, men det ville inte fungera. Det gjorde mig ledsen. Sa nar jag klev pa flyget till Rochester kande jag ingen gladje i kroppen. Jag var inte nervos pa hela dan for att traffa familjen och jag var inte ens nervos nar jag val traffade dem. Men jag visste anda inte vad jag skulle saga... eller nar jag skulle fa en chans att saga det. Amerikaner pratar SA mycket!

Idag har jag och Olga varit runt i omradet sa att jag ska hitta har. Det ar fint har. Hemma skulle jag kalla den slags rikemansgard. Har ar nagra hus, STORA amerikanska hus, i var gata. Men sen maste jag kora for att komma till en annan gata med fler hus, osv... Men har ar mycket natur och det verkar jattemysigt. Jag har sett manga av dessa bilar man ser pa tv som liksom ar langa bilar med ett oppet flak. De ar coola.

Det var lite sorgligt att behova lamna sina vanner som man skaffat sig i NY. De bor langt ifran mig- i Boston, NY, Washington etc. De var liksom ens trygga punkt for ett tag och nu maste jag forsoka bygga upp samma kansla har. Jag onskar mig sjalv lycka till.

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej Babe!!!!!!!
Oh jag blev så glad när fick läsa din blogg, Sicka ju ett sms till dig, men som jag förstår nu, så har du inte kunnat ringa eller messat. Vad spännande allt verkar vara, kul att du träffa några vänner i New York och jag förstår att det måste varit jobbigt att lämna dem.
Hoppas nu att din familj är bra och att de gör allt för att du ska trivas, så du blir en av dem liksom.
Här hemma är allt som vanligt. Igår hade jag och sofie W, sofie P, Emelie
tacokväll. Det var trevligt men du saknades såklart! =). HA de jätte bra min ängel, så hörs vi!
Puss Kram
Linnea
Ps. Min granne Amnada hälsar. DS

2007-10-06 @ 17:25:03
Postat av: SOfie

HHHHHHHAlllo, TJena bruden!
Hur är det? Hur går det med festlivet pinglan!??
Ditt liv låter helt fantastiskt, ta vara på tiden och nnnnnnjut av den amrikanska maten.(HEHE). Saknar dig!
Puss kram
Sofie

2007-10-07 @ 14:41:31
Postat av: Linnea

Hej igen Babe!
Vem är kotten!?
Är så nyfiken!
Puss

2007-10-07 @ 14:49:35
Postat av: Kotte :P

Hej! Tråkigt att det inte gick att ringa....hade varit fint att få höra din röst ju! :( Var det som du inte kom fram eller hade jag mobilen avstängd? Du verkar ha fått det bra, och det kommer nog kännas ännu bättre om ett tag när du har vant dig lite.
puss

2007-10-07 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0