Ain't no sunshine

Efter två nätter med Marre och Kåtis blir det ensamt att sova själv i natt. Framför allt blir det tråkigare. Det har varit mysigt att vara hos henne, även om hon har hållt mig vaken på grund av att hon snarkar och sedan väckt mig klockan sex morgonen därpå. Vilket var lika onödigt idag som igår, stackaren var ju sjuk och kunde inte gå till jobbet ändå. Men vi fick se film istället.

Jess och Mikke har flyttat ihop, idag fick jag se deras lägenhet. Det var ett gammalt hus med fina dekorationer i taket. Det gillade jag. Sen hade de en toalett med en hemlig gång som ledde oss till en dusch. Det var coolt! Det var där jag bestämde mig för att skita i träningen idag och istället gå och handla godis. Antingen eller liksom.

Ödet hjälpte mig med inköp av present till mina värdföräldrar. En av de två jag träffade sa att han hade med sig en osthyvel till USA när han var där, för det hade de tydligen inte där. Så jag köpte en osthyvel de luxe, men insåg att jag måste ha med mig något annat också... med betoning på typ älgar.

Emily och jag ska på utflykt imorgon. Till Danmark. Det blir vår andra utlandsresa det här året :P

Det är inte svårt att vara besviken. Om man inte är värd ett samtal eller en diskussion tycker jag att det finns... ingenting. Det är faktiskt inte svårare än så. Valet har varit ditt. Jag tänker inte försöka påverka dig på något sätt. Det är upp till dig.

Inget solsken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0