IP-telefon

Idag har jag påbörjat packningen. Jag som bara ville ha med mig en resväska dit för att sen kunna fylla en resväska när jag väl är där, har idag insett att detta lär bli omöjligt. Jag har i stort sett bara packat ner de viktigaste skorna, jackorna och lite träningskläder och ändå är där inte mycket plats kvar. Har också fortsatt rensningen av de saker jag ska lämna kvar här hemma... Och syrran roffar snabbt åt sig. Resultatet: ett nitarmband på var arm. Yeah!!! kommer pappa att säga.

Har glömt att berätta om den Ip-telefon som jag fick i förra veckan av Therese man. Den gör att de/ni här hemma kan ringa till mig till en kostnad av vanlig lokaltaxa och jag kan ringa till de/er för 69 öre/samtal. Det är skitbra!



"Jag tänker inte betala 100 kr för att plocka bananer... och inte ens bli trött!".

- "X kommer inte"
- "Tack och lov"

Jag och Marre skrattade som djur! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0