Wonk

Wonk med Marry, Emily, Jess och Matte igår. Det var en perfekt utekväll på många sätt, även om jag vaknade med en tung kropp idag.
Innan vi möttes upp igår så var jag hemma hos mamma och åt en avskedsmiddag med bröderna och mormor och morfar. Det mest positiva med dessa tillställningar är att jag blir mer pepp på att komma iväg. Annars vill jag inte påstå att de positiva känslorna och tankarna var de som var mest igenkännande. Fick också födelsedagspresenter (jag fyller år den 22 november!!!), varav en nyckelring med mitt namn på som m&m tyckte att jag skulle ha med mig till USA för att inte riskera att tappa bort mina nycklar... och även om jag skulle tappa dem så skulle de ju ändå veta att det är Emmas. USA har ju bara en befolkningsmängd på drygt 300 miljoner. Fick också en maskot i form av en katt i nyckelringsformat (vad an alla dessa nyckelringar?!).

Har peppat mig själv genom att se Heartbreak Hotel idag. Det är inte den mest intellektuela filmen men den får mig på bra humör. Maria Lundqvist är min kvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0