Han kommer med solsken till mig

image134

Jag och Karin hade minsann en fin dag igar. Forst igar morse kom hon hit 
och at pannkaksfrukost med mig, senare pa kvallen akte jag hem till henne och hade en scrapbook night. Det slutade med att det bara var vi tva, sa vi svenskade till det och lyssnade pa Lars Winnerback och Grymlings, samt at de
 rodsvarta dodskallehuvuden som vi tycker sa mycket om. 

Det borjar antligen bli var har i Rochester, och med varen kommer ju Lars Winnerback. Att lyssna till honom frambringar sa mycket varkanslor och minnen att jag kom pa mig sjalv med att se sadar fanigt glad ut idag nar jag satt i bilen och lyssnade. Jag sag pa hans hemsida att han faktiskt skulle starta sin sommarturne i Helsingborg i ar. Jag kan bara forestalla mig hur fint Sofiero kommer att gunga.

GRATTIS LINNEA TILL DITT KORKORT! Jag laste precis mailet for henne och det fick mig att tanka pa nar jag sjalv tog mitt, for snart tva ar sedan (hur snabbt har inte den tiden gatt?!). Da fick jag ta ledigt nagra timmar fran skolan for att kora upp, jag bad Linnea att inte beratta for nagon varfor jag var borta. Det hade hon saklart gjort anda, sa alla visste ju och undrade hur det hade gatt nar jag kom tillbaka till skolan. Till de fa som informationen inte hade natt skulle hon snart beratta det med. Sa detta ar val mitt satt att saga det till sa manga som mojligt. Aterigen grattis! 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack babe!=) Jag är så himla glad!

Kramar

2008-04-03 @ 06:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0