- Oh no I can't! ...I don't want to!

image100

jag vet inte vad det ar med mig men jag ar bitter, nere, jattetrakig och fylld med massa svara kanslor och tankar som jag inte riktigt vet var jag ska placera eller hantera. aven om jag har stracksett hela forsta sasongen av vanner och kunnat skratta, ursakta asgarva, at allt som kommer ur phoebes mun sa forsvinner liksom inte den dar kanslan. den ar djupare forankrad an sa och jag vet inte vad jag ska gora for att komma at den, men nagot maste goras. det har haller inte. vad jag hoppas pa ar att toronto kommer att vanda den har trenden. 


Kommentarer
Postat av: Elins mamma

Hej...jag borde kanske inte...men nu har jag ju råkat se att du har det sisådär :)

Ett ord på vägen bara...KRIS=UTVECKLING...

Det du inte kan se någon mening med nu, kan du alldeles säkert lite längre fram- so don´t panic!

Lovar att jag inte kommer att hålla på o läsa din blogg eller lägga mig i :)- men Elin hade inte skrivit något idag så...ja..då blev det att jag scrolla lite i din. Borde kanske arbeta istället? Hehe- men det är ingen jätterolig måndagskänsla här heller precis... Ha det bra tjejen!

2008-02-18 @ 12:04:09
Postat av: emma

hej elins mamma! vad du ar gullig! det betyder jattemycket att bara fa hora dessa egentligen enkla ord fran nagon annan. nar man ar mitt uppe i sin egen bitterhet sa tanker man inte riktigt pa hur bra det har samtidigt ar for en. sa tack ska du ha! :)

2008-02-18 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0