black diamond

JAG tog mig ner for en SVART backe idag! som tur var levande, da detta inte var helt sjalvklart. det borjade med att jag snackade med en av skidinstruktorerna i liften, nar vi kom av fragade jag honom vad det dar var for sorts backe "black diamond", svarade han och tillade snabbt att jag kunde fa aka ner med dem. det borjade hyfsat om an nagot okontrollerat, men efter ett tag sa forlorade jag helt kontrollen och pa nagot satt lyckades jag hamna pa mage och GLED nedfor backen, fortare och fortare, utan att kunna minska farten pa nagot satt i sakert 15 meter. till slut sa kunde dock en av killarna fa stopp pa mig. "I took the whole mountain with me" sa jag da. Haha! Det var sa roligt!

Det var om mojligt annu roligare att aka idag an igar! Jag traffade sa manga trevliga manniskor i liften och det var sa fint vader att aka i. Och trots incidenten i black diamond sa kanner jag anda att det gar framat. Det ar sa sorgligt nar jag tanker pa att jag sakert bara har en manad kvar pa mig att aka innan sasongen ar over. 

Igar sag jag och Emma Transamerica. Jag tyckte om den. Jag tyckte om att se en film som beror nagot sa udda inom filmvarlden som de transsexuellas situation och jag tyckte att dem gjorde det riktigt  bra. Den var bade rolig, informativ och tankevackande. 

For alla som har lyssnat pa mitt eviga tjat om soppa i alla dess former sa tog jag mig antligen i kragen igar och lagade morotssoppa. Den blev till och med god. 

- om jag bara skulle forlangt ett halvar sa skulle jag akt hem imorgon... det ar en javla tur, for jag har inte packat!

- om jag skulle varit du och forlangt ett halvar sa skulle jag aka hem imorgon


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hhhahahahahaah! Jag kan se dig backen! Du är för rolig du!

Ha de gött

Puss kram

2008-02-21 @ 06:38:25
Postat av: Anonym

hahaha! ja, jag onskar faktiskt att jag kunde sett mig sjalv. det maste sett for himla roligt ut!

2008-02-22 @ 00:54:05
Postat av: Michelle

Oh hjälp, på magen nerför svart backe? Haha, det låter illa! Fast skidåkning är skoj, saknar det nåt fruktansvärt här!! Sverige är ändå bra på nåt sätt. Lite av allt och inte alltför långt ifrån varann. :)

2008-02-22 @ 19:52:10
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0