papa jacks

back on track. min vardmamma var gullig nog att bjuda ut mig pa lunch pa tu man hand igar. det var sa himla trevligt och hon sa sa fina saker. det fick den har veckan att starta pa det goda satt som jag hade hoppats pa. veckan fortskred pa samma ypperliga satt genom SKIDAKNING idag! barnen ar pa ski camp och jag kor dem dit, sa da passade jag ocksa pa att ta en svangom i backen. shop, shop, shop! far val se om min kropp ar i tillstand att aka imorgon igen, men det hade ju varit ytterst trevligt att hanga med fred och dan imorgon ocksa.

har dessutom tagit kontakt med nazareth college och det lutar at att jag ska ta en kvallskurs i political science. ohh, det kommer att bli sa sjukt roligt! dessutom hade det varit stimulerande med lite hjarnaktivitet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0