super tuesday

image88

idag ar det sk super tuesday! for de som inte vet sa innebar det att man som amerikan idag ska ga och rosta pa vem man vill ska representera det parti som man sjalv star for. i vissa stater har man redan rostat, men idag har/ska hela 24 rosta samtidigt, vilket ar det flesta antalet stater nagonsin pa en super tuesday. 

pa demokraternas sida ser det ut att vara lika jamnt som man hade kunnat forutspa mellan obama och clinton medan det pa republikanernas sida egentligen bara finns ett alternativ - Mc Cain. klockan ar kvart i elva amerikansk tid och i vissa stater kan man fortfarande rosta, sa jag kommer dessvarre inte att stanna uppe och folja hur det hela artar sig. ska dock bli mer spannande an vanligt att vakna upp i morgonbitti.

om jag sjalv hade mojligheten att rosta? hillary!



Kommentarer
Postat av: Elins mamma Mona

Hej Emma!

Ville bara säga att jag råkade hitta in på din blogg idag och att jag undrade om du var "Elins Emma". Det fattade jag ju när jag
såg bilder på Elin tillsammans med dig! Så jag ville bara säga HEJ och tack för bilderna!(jo jag stal två stycken på min dotter, men det får man väl?!Hihi!) Hoppas du har det bra i Rochester:)

2008-02-10 @ 18:10:18
Postat av: Mamsen tittar in på din sida, love you, miss you

Hej Emma min älskade Dotter!
Det var många fina bilder du skickat över, alla hälsar och tackar.... Hoppas du får en fin Alla Hjärtans dag, Bamse kramar fr Mamsen, Simon, Mormor; Morfar,skorpan

2008-02-12 @ 15:26:58
Postat av: Mamsen tittar in på din sida, love you, miss you

Hej Emma min älskade Dotter!
Det var många fina bilder du skickat över, alla hälsar och tackar.... Hoppas du får en fin Alla Hjärtans dag, Bamse kramar fr Mamsen, Simon, Mormor; Morfar,skorpan

2008-02-12 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0