swein resort

image77

igar var latt en av mina basta dagar har! jag, kristien och christelle akte en timmes bilresa soderut till swein resort dar vi akte skidor hela dagen. ah, jag vill tillbaka! 

givetvis blev det dramatik vid liften den har gangen ocksa! kristien och christelle delade sittliften framfor, medan jag och deras skidlarare skulle dela den bakom. han sager till mig att vi ska aka fram till den roda linjen, men milisekunden efter angrar han sig - too late- jag ar redan pa vag! men jag hor ju vad han sager och forsoker liksom backa tillbaka - too late again- da kommer liften och pressar mig liksom ut mot deras skidlarare sa att vi blir uppmosade mot en vagg bredvid. de stannar hela liften och kristien och christelle som inte hade upptackt dramatiken annu vander sig om och SKRATTAR HELA VAGEN UPP MOT TOPPEN. 



Kommentarer
Postat av: emel

hahahahahhahahah! väcker gamla goda minnen. haha.

2008-02-03 @ 22:19:52
Postat av: Anonym

hahaha! visst gor det! ah, jag sager det alltsa - LIFTAR!!

2008-02-03 @ 23:36:17
Postat av: Linnea

ehheheh! Vad söt du är på bilden!

2008-02-04 @ 22:54:02
Postat av: Vendela

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se lite bra grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0