what happens in toronto stays in toronto

image102


men jag kan ju avsloja att jag av nagon underlig anledning har ett blamarke pa lappen idag. hur som helst, toronto var BAST! vi hade sa himla, himla roligt!
vi akte tidigt pa lordag morgon, checkade in pa vandrarhemmet, strosade runt i chinatown och kensington market, sedan vidare mot torontos svar pa times square - dundas square- darefter shoppade vi i en underground mall, gjorde vid oss, hangde i baren pa vandrarhemmet och spelade biljard och sa slutligen gick vi vidare till den klubb dar vi shakade hela natten. ah, det var sa klockrent roligt!!! 

vad jag kommer att minnas fran den har resan:

1) Nar cecilia rokte ("Did I do it?")
2) Karins och mina flyktforsok
3) En gammal au pair, maria-clara, i form av en liten gosedjurs kanin som fick vara med pa massor av kort. vi inspirerades av en film dar nagon stjal en anka fran nagons tradgard, sen tar de en massa kort med den har ankan pa olika platser de besoker. vilken ar filmen???? 
4) "you make me feel like dancing, I wanna dance the night away"
5) bilresan: teddy grahams, musiken, solglasogonen,geneseo-ljusen
6) "maybe it's in the car"

bilder uppladdas imorgon formiddag.

nar jag kom hem idag upptacker jag ett litet paket som ligger pa diskbanken i koket. gissa om inte emily har skickat de saker som jag bad om att hon skulle ta med sig nar hon kommer och halsar pa (SNAAAART!!!). det var sa himla, himla sott! ah, jag kan inte vanta tills du kommer hit.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0