det ar sent och ett av mina organ gar pa hogvarv


fan, jag vill ha en fet kram just nu! men arligt talat, det finns Ingen som kan ge mig den slags kram jag fragar efter har. ingen. det ar en sorglig tanke. och jag har inte date-at pa en vecka, sa inte kan jag finna min kalla till narhet i henne. mitt hoga EQ sager mig dessutom att det inte kommer att bli mycket mer pa den fronten. sorgligt med tanke pa att hon ar HET och att det dessutom var trevligt sist vi sags, men inte sa mycket mer an sa. eller jo... hon ar/var min enda gay har. well, vi ska ses imorgon, sa vi far se hur det blir eller vad hon sager. sjalv tror jag att hon kommer att saga nagot mindre happy. haha, jag kanner mig sa patetisk som ens tanker pa det har sa mycket som jag gor.
 
men nar jag tanker efter lite till sa ar det inte sa konstigt: spannighetsgraden ar just nu inte pa topp i mitt liv. jag har insett att det inte finns sa mycket att gora har runt omkring. jag har levt i en bubbla dar jag hela tiden har trott att alla ar sa trakiga som inte vill gora alla roliga saker som har sakert finns att gora. nu har jag forstatt att det inte finns mycket mer an sahar. det ar lite ledsamt. och jag kan ju inte prata med emily i telefon varje dag... annars skulle jag nog vara happy most of the time. damn, den tjejen alltsa! du rockar och snart kommer du hit!!! jag ser fram emot den dan sa mycket att jag nastan spricker. 

image56

jag ska forsoka summera 2007 sa smaningom. jag insag ju pa nyarsafton att det faktist har varit det basta aret i mitt liv, sa det kan det vara vart. jag fick se och uppleva roliga och spannande saker och framfor allt jag fick kanna nagot annorlunda... och nytt hopp vaxtes till liv inom mig. 2008 ar har och vad hander? jag ska ta upp kampen mot ett sa roligt ar som mojligt har in the states! jag vet att nar jag vaknar upp imorgon kommer jag att kanna mig stark igen... och da ska jag inte ta det sa dumma beslutet att lyssna pa smashing pumpkins igen. 

image57



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0