he's my man!

image58oh, michael fullandade den har dagen, annu en gang. han ar fan min basta van ibland alltsa! vi hade en riktigt grym dag tillsammans. vi akte skridsko, laste sakert 10-12 bocker, lekte grodlekar, spelade spel och lekte "house" med alyssa (dar jag ar syster jaqueline och alyssa ar syster emily och michael ar vart husdjur: en GRODA. vad annars?). vi satt i min sang och kollade i min scrapbook som jag fixar med och sen foljer jag michael in i hans rum. han satter sig pa sangen och jag ar pa vag ut och sager godnatt till honom.

- are you going home?
- no, i'm not going home, not yet. i will be here for a long time.
- how long?
- 9 more months
- 9 weeks?
- no, 9 months. that's a long time. do you know how long?
- how?
- when the tadpoles come out in the spring, i will still be here. when it's summer and we're going to the country club to swim, i will still be here. when the summer is ending and you're going back to school, i will still be here. but then, i'm almost going home. so that's a long time.
- then i have to buy you a present
- no, you're giving me present every day be beeing such a cute boy.

det var sa fint!!!!!!!!!!!!!!!! han ar min loverboy utan motstycke! 

haha, och sa har vi det har ocksa fran idag:

michael hade varit pa toaletten sa jag fragade honom nar han kom ut darifran:
- did you wash your hands?
- yes 
- did you?
- ehm... no. but i didn't touch my penis

jag tycker om att vara har igen. om det stammer som karin sager att jag hade min 3-manaders-kris, som alla tycks ha, sa var den ganska lindrig. den varade ungefar tva veckor och om jag hade varit hemma sa hade jag sakert haft en kris under hela december manad, med tanke pa hur manga soltimmar stackarna dar hemma verkar ha. sjalv hade vi ju faktiskt 20 grader i forra veckan, till foljd av storm dagarna efter, men i alla fall. 



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en mycket fin måndag :) Kram Felicia!

2008-01-15 @ 06:19:46
URL: http://FeliciaCity.blogg.se
Postat av: Linnea

AAAAAAAAAhhahah! Vad gullig och rolig han är! Hahaha toalettbesöket var ju riktigt roligt!!!! Hahahahhaahhahahaahaahahahha gu vilken söt unge!
Har ni 20 grader nu! Ni hade ju nyss snö! Jag tycker du verkar ha det jätte bra!!!! Leker och har skoj! Hemma är allt som vanligt, och hur kul är det!???????? Det kommer du ju hem till, det finns ju alltid kvar och väntar på dig! Så njut nu av stunden där på andra sidan jordklotet! Saknar dig mycket!

Puss kram

2008-01-15 @ 12:33:42
Postat av: Linnea

AAAAAAAAAhhahah! Vad gullig och rolig han är! Hahaha toalettbesöket var ju riktigt roligt!!!! Hahahahhaahhahahaahaahahahha gu vilken söt unge!
Har ni 20 grader nu! Ni hade ju nyss snö! Jag tycker du verkar ha det jätte bra!!!! Leker och har skoj! Hemma är allt som vanligt, och hur kul är det!???????? Det kommer du ju hem till, det finns ju alltid kvar och väntar på dig! Så njut nu av stunden där på andra sidan jordklotet! Saknar dig mycket!

Puss kram

2008-01-15 @ 12:34:57
Postat av: sofie persson

hahaahahhaahhahahahahaahahah gud vad roligt hahahah, emma du har nog the time of your life där, tänk på det varje dag när du vaknar :)

2008-01-16 @ 00:26:20
Postat av: Sofie

Hej Emma! Så skönt du har det bättre och tycker det är roligt! Det tar ju alltid ett tag att komma in i allt...du verkar ha det jätteroligt, njut av tiden och lev livet min vän. Du har absolut inget att förlora..vi finns kvar när du kommer hem igen ju.:) Här hemma suger det mesta, det är nog bättre i Usa.Jag åker på lördag (19) till paris och kommmer hem samtidigt som du.:) Kram vännen!

2008-01-17 @ 02:00:40
Postat av: emma

hahaha, jag vet! sa sjukt rolig!

2008-01-17 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0