intellektuellt skanskt uttal har kommit till stan

emma fran lund har anlant till rochester! jag bjod ut henne i tisdags for en fika pa rochesters (enda?) stolthet - Javas. det ar det cafeet som jag ocksa var pa nagon av mina forsta dagar har och trodde att det bara var borjan till rochesters heta utbud. det har visat sig att jag hade fel, men jag menar, det tog mig tre manader att inse att det inte finns mycket mer an vad jag kanner till sa om det tar emma detsamma... sa har hon 7 manader i ljuset av den kunskapen (och i morkret av 1 miljonsstaden som alla manniskorna gommer sig i). ur den synvinkeln gor jag ett ganska bra jobb. hon var dessutom supertrevlig och valdigt lattsam och sadar glad och mysig, sa hon kommer sakert att bli toppen har. herregud, vi har ju redan pratat om att aka till goteborg och halsa pa karin nasta sommar. HRM, det vill saga 2009. kanns valdigt avlagset.

jennie drog med emmorna till volleyboll i falsk forhoppning om att dar skulle vara unga (you know...) tjejer dar, men det visade sig nar vi kom dit att typ pappas lager arbetskamrater/datorlarare pa gymnasiet skulle bli vara kommande lagkamrater. men det var trevligt anda. var rostig i borjan och hade traningsvark i slutet av tvatimmarspasset (jo, ibland kommer visst traningsvark bade snabbt och plotsligt), men darimellan gick det anda ganska bra. gjorde nagra riktigt grymma raddningar som fick mig sjalv att tvivla... gick DEN bollen OVER natet? ah, det var rorande.

om tva veckor ska jag aka och halsa pa min andra citymail-halva: ELIN! det ska bli hur fett som helst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0