told ya!

mitt anseende om mitt hoga EQ later sig kvartsta- jag hade sa ratt sa ratt! jag akte hem till henne idag och sag en debatt med presidentkandidater fran demokrater respektive republikaner, i en soffa i vardagsrummet med hennes mamma till sallskap (!). vi sa nastan ingenting till varandra eftersom vi alla tittade pa debatten. sen skulle hon ata och da skickade hon vackert hem mig. "hmm, det var kind of strange", tankte jag som tyckte att hon iaf kunde ha sagt nagot om situationen och vad som hander. sa jag kom hem och tittade pa RENT igen men efter ett tag beslot jag mig for att skicka ett sms. sju minuters vantan senare vet jag att hon var "kind of scared that it will get to serious when she know that she will just be home for a short while". ehh... jaha. tror hon att jag som vet att hon kommer att aka tillbaka till sin skola om 7 dagar och ska aka hem till sverige om 9 manader vill att det ska bli too serious? nej, det ar val ingenting man vill. men jag vill ju fortfarande traffa henne. hon ar roligare att hanga med an manga andra och faktum kvarstar att vi har en fet detalj gemensamt som jag uppskattar att atminstone nan av mina vanner har. men vi ska ju vara vanner, som det sa vackert brukar avrundas med. jag tvivlar men hoppas. hon ar ju sa het. 

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej Vännen!

Samtalet bröts innan. ´Var kul att prata med dig! Jag fattar bara inte att du sitter på andra sidan jordklotet och pratar med mig!
Jag glömde ju fråga hur det gick med henne!!!! Hade velat höra om henne i telefonen. Jag bara snackar hela tiden! Du måste avbryta mig emma annars glömer vi snacka om ditt liv där det viktigaste!Vad kul att emelie ska komma till dig! När kommer hon?
Puss kram gumman

Kör hårt!!!

2008-01-10 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0