Kung Silvia ar har!

image116

- ha en trevlig resa! vi ses imorgon! (HUR SJUKT VAR INTE DET ATT SAGA!?!)

emily sitter just nu pa flyget pa vag till nyc for att traffa mig och 9 miljoners staden som aldrig sover. jag ska mota henne pa JFK's flygplats runt halv sju ikvall. hon bokade resan i slutet av november nan gang, sa hela tiden har det kants valdigt avlagset. som jag sa till henne nar jag pratade med henne i tisdags och upptackte att det var den 11 mars. "hmm, det ar snart den 13 mars... nagot skulle nog handa da?" PUCKO! vi ar har nu. idag kommer hon. jag ar exalterad och upprymd! och faktiskt nervos ocksa.

nej nu maste jag packa, new york my baby vantar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad kul!

Jag får sån där förväntan i magen! Hoppas ni får riktigt kul tillsammans!!!
Kramar
nea

2008-03-13 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0