Ya-Ya Sisterhood

image132

I tisdags traffades jag och Karin (och Asdis en liten stund) pa Rochesters exotiska medelpunkt Javas! Om det hade legat runt husknolen hade jag nog hangt dar varje dag. Dar ar sa fint och sa trevligt och jag alskar musiken och konsten och sa tycker jag att det ar trevligt att bara titta pa alla ungdomar som ser sadar harligt kultiverade ut! Sa jag och Karin hade saklart en mysig kvall, dar jag faktiskt fick tummen ur och sa det sa redan uppenbara. Och sa fick jag ju hora fler historier om mamma Ann, som jag knappt kan vanta tills jag far traffa! 

Gardagskvallen var ocksa mysig. Ja, det blev ju en fika igen, fast med Kristien den har gangen och pa Starbucks som vanligt. Jag tyckte att hon skulle lyssna pa lite svensk musik, sa jag lat henne lana Sakerts skiva. Fragan ar val om man gillar henne aven om man ar tysk och inte forstar mer an ett ord pa svenska: fika. For det ar ju faktiskt texterna som utgor tva tredjedelar av hennes musik. 

Som vanligt nar inte mina vardforaldrar har hemma har jag svart for att sova, svart for att koppla av, sa inatt somnade jag nog antligen runt klockan tva. Medan jag foregaende natt somnade kring fyra. Det ar tur att de bara ska vara borta tills pa sondag.

Kommentarer
Postat av: linnea

Vilken härlig bild!!

Kramar

linnra

2008-03-28 @ 13:16:17
Postat av: Therese

Hej gumman! Det var länge sedan jag gjorde ett livstecken ifrån mig men här allt bra. Kolla din mail. Puss på dig - jag saknar dig!

2008-03-28 @ 13:21:53
Postat av: emma

ja, vi var glada i en hotellsang i chicago, for nu snart 4 manader sedan. :)

2008-03-28 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0