I know you don't like my underwear

Harmed slutar jag med att ursakta mig for att jag ar sa himla dalig pa att uppdatera min blogg. Vad jag egentligen borde ursakta mig for ar val min oformaga att halla kontakten med er dar hemma pa ett onskvart satt. Fast a andra sidan sa ar det val upp till er dar hemma ocksa att forsoka sa gott det gar. For allting gar ju, bara man vill...

I alla fall, en uppdatering pa vad som har hant den senaste tiden:

Helgen bjod pa tva riktigt amerikanska happenings. Det startade fredagkvall med att jag, Karin och Christelle akte pa Drive-in movie theater. Det var exakt sa som pa film! Bilar stod uppradade framfor en stor tv-skarm, dar vi fick knappa in en radiokanal for att hora ljudet i bilen. For en del sa var det ocksa precis sadar romantiskt som det ar just pa film. Nagra hade tex fallt ner kanten pa sin trunk och lagt madrasser pa flaket sa att de kunde ligga dar och gosa under oppen stjarnhimmel. Mycket fint.

Sondag eftermiddag bjods det pa baseballmatch! Vi sag Rochesters stolthet The red wings ta sig an Buffalo pa Soldiers field. Vi hade varldens coolaste dam precis bakom oss som var valdigt inne i matchen och speciellt hejade fram sin sa uppenbara favorit Gharet. "Go Ghaaaaarettttttt! Come on baby, you can do it baby... osv, osv". Hon inte bara skrek det har valdig hogt och krassligt, hon stallde sig ocksa upp samtidigt som hon gjorde det har och skallrade med den bjallra som hon holl i handen. Riktigt, riktigt kul! Hahaha!

Jag vet inte om jag tidigare namnt att vi kopt flygbiljetter till Chicago, men det har vi iaf. Vi ska spendera helgen den 20-22 dar. Jag var ju dar i vintras med Karin, Cecilia och Erika, men nu ska jag alltsa fa se staden i sommarljus ocksa. Kan bara forestalla mig hur vackert det kommer att vara vid Lake Michigan i juni...

Det ar mycket som pagar har just nu. Mycket planer for sommaren. Det ar manga resor som ska goras och manga konserter att besoka, forhoppningsvis. Rochester ar bra mycket trevligare nu ocksa, nar folket som varit instangda langa kalla vintern antligen borjar visa sig och det finns liv och rorelse i den har staden. Det ar ju faktiskt Lilac festival har just nu (som for ovrigt innebar Syrenfestival, vilket faktiskt ar mer livat an vad det later som!).

Karin har idag en vecka kvar har i Rochester, innan hon beger sig pa en liten tripp till Washington DC och New York och sen slutligen till Goteborg. Tanka sig, en vecka kvar efter att ha varit har i 1 ar och 9 manader! Jag kan inte ens forestalla mig eller satta mig in i hur hon kanner och tanker just nu.

Nagon tankte saga nagot kul om svenska tjejer, men i brist pa kreativitet blev det sahar, vilket ocksa var valdigt roligt iofs;

- Swedish girls are soooo.................. 9 million humans! 

Sen var ju jag valdigt smart idag och totalt misstolkade Kristiens fraga:

- How long have you been here?
- How long I have been here?!
- Yeah?
- Don't you know that? I came Oct 1st so I've been here for 7.5 months
- I mean, when did you come to Christelle's?
- Ahaaaaa
- Hahaha!

Jag har forresten sett tva bra filmer ocksa de tva senaste dagarna. Jag och Karin sag "bella" i sondags, vilken jag tyckte var himla trevlig. Den ar ett tips framfor allt till Emily som jag tror hade gillat den lika mycket som jag gjorde. Sen har jag ju antligen sett The Patriot, som jag har skullat se hur lange som helst. Den ar tyvarr dock av den gangern att jag fick se den sjalv. Jag vet inte varfor inte tjejer brukar gilla den sortens filmer, den innehaller ju anda tva av de karaktaristiska drag som tjejfilmer kannetecknar: karlek och sa scenen dar man inte kan halla tararna inne. Jaja, hur som  helst. Jag sag den och tyckte att den var jattebra! Nasta film jag lar fa se sjalv blir Braveheart...

Fina kommentarer igen, tack sa mycket. Speciellt sot ar ju min syster. Sa himla fin. Jag saknar dig med och jag tanker pa dig jattemycket. Om 8 dagar fyller du 11 ar! Herregud! Det ar nagot jag absolut inte kan forsta... 

Jaja, nu ska jag vandra trappstegen upp till mitt rum och min sang och lagga huvudet pa mina Ralph Lauren kuddar. God natt! 



 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja din syrra är så söt! Vilket bra inlägg hon hade skickat till dig! Så go!

Kramar

2008-05-15 @ 18:55:08
Postat av: Kristien

hahaha

2008-05-20 @ 00:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0