Hjärter Ess och jag

Det var faktiskt en rätt fin dag igår, trots allt. Jag och Elin åt på Haket, sen snabbshoppade jag, Marre, Snez och Nathalie på Väla. En tresitssoffa såg ut som en tvåsists. Det var roligt. (Eller vad säger du, Marre?! Hehe!) Pratade med Emily också igår, det var lika roligt som vanligt. Galnacrazylady!

Mitt försök att inte äta så mycket godis timar dåligt med den här perioden. Vilket betyder att jag får äta körbärstomater till tröst. Men gud vad många tomater jag har ätit! Och gud vad bra jag mår idag!

Idag var det exakt ett år sedan jag och Therese träffades för första gången. Tänka sig att denna underbara och fantastiska kvinna bara har funnits en så pass kort tid i mitt liv och ändå och har kommit att bli en av de allra mest betydelsefulla. Hon är fin. Vi ska fira årsdagen genom att gå till Vegeriet och äta lunch.

Sen ska jag träffa mitt andra ess ikväll, Linnea. Hon har fått mig till att gå på ett intensivpass med henne på Friskis ikväll, där det säkert är jättemånga koordinerade och svåra rörelser. Som det mjölkpaket jag är lär det bli intressant.

Jag kan knappt tro att jag har lyssnat på samma Alicia Keys-låt många gånger på rad nu. Kan knappt erkänna det, men, jag gillar den. Ho ho ho.

Jag hade lite tappat tron på Lars Winnerbäcks förmåga att leverera lika bra låtar som de han gjorde till och med Söndermarken, men den här låten visar på det motsatta. Jag är glatt överraskad.
http://www.youtube.com/watch?v=9pk3J9-1-UA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0