I kvinnlighetens tecken

Oh! Det känns som jag ska på maskerad ikväll, med tema i kvinnlighetens tecken. Jag ska ut med heterobrudarna och har bestämt mig för att sätta en heterostämpel även i min panna ikväll. roligt! Bildbevis lär dyka upp inom det närmsta.

Annars har helgen flutit på bra än så länge. Jag har umgåtts med fina människor och haft de mest underliga diskussionsämnena. Snez och Marre vet vad man ska snacka om sent en fredagkväll. Mer behöver jag inte säga. Såg Hata Göteborg för andra gången i morse. Jag kan fortfarande inte förstå de som bara utdelar dålig kritik till den filmen. Den innehåller både starka scener och belyser det problem som det sällan talas högt om-grupptrycket inom killgängen. Det är bra.

Fick två mail idag med anknytning till min resa. Ett från värdfamiljen och ett från deras nuvarande au pair, Olga. Det var trevligt. Kan passa på att nämna att det idag är exakt 2 veckor och 2 dagar kvar. S å h i m l a  s j u k t !

Haha! Man kan tro att jag precis har hittat kursiveringsverktyget...

Kommentarer
Postat av: Snez

Emma, vi är BRA ! :)

2007-09-16 @ 01:38:07
URL: http://sneki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0