Tuppkam nästa?

Jag har varit i Stockholm idag. Tog nattåget upp igår, var framme i morse, besökte amerikanska ambassaden, strosade runder samt klippte mig i väntan på bussen hem och sen satt jag på bussen i 8,5 timme. Hade två böcker och en SvD till sällskap. Så det var rentav ganska trevligt. Det kunde man inte tro på förhand. Jag börjar känna mig lite medelålders när jag tänker på mitt hår och dess frisyr. Mer eller mindre har jag nog haft samma frisyr i 3 år nu, med olika färg och längd som enda variation. Men jag vill inte ha en tuppkam. Och jag vill inte färga det mer heller. Jag själv om 20 år? Nä, det är ingen större skillnad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer bli kulturkärring du med! mohahhahaha

2007-09-14 @ 00:00:40
Postat av: Anonym

jag gillar iaf kulturkärringar! så jag kommer vara nöjd med mig själv, till skillnad från nån annan... som kommer att vara BITTER. sug på den du!

2007-09-14 @ 00:02:13
Postat av: Anonym

haha, jag är bitter redan nu så det blir ingen skillnad ju ;)

2007-09-14 @ 00:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0